Wycieczka do Krakowa

Wycieczka do Krakowa klasa IIC gimnazjum

W dniach 25-29.11.2915 pojechaliśmy z wizytą do Krakowa, gdzie pod opieką Pań Ewy Grabarczyk i Beaty Dobrzyckiej zwiedziliśmy wiele wspaniałych miejsc. Jak łatwo się domyśleć, obowiązkowym punktem programu było Wzgórze Wawelskie wraz z wnętrzami Zamku Królewskiego, zbrojownią i Katedrą. Pani przewodnik oprowadziła nas także po Plantach Krakowskich i zaułkach Starego Miasta, gdzie podziwialiśmy przepiękne kamienice, Collegium Maius i oczywiście Rynek Krakowski z Sukiennicami i Kościołem Mariackim.

Weszliśmy na wieżę Ratusza skąd podziwialiśmy widok panoramy miasta. Jeśli chodzi o panoramę to widok byłby znacznie lepszy z Kopca Kościuszki, na którego szczyt wdrapaliśmy się, lecz pogoda nam nie sprzyjała tego dnia.

Punktem kulminacyjnym wycieczki była wizyta w Kopalni Soli w Wieliczce. Cudowna Pani przewodnik Ela oprowadzała nas podziemnymi korytarzami kopalni, zdradzając tajniki pracy w kopalni sprzed lat. Odwiedziliśmy groty solne, a że naprawdę były z soli to nie jeden z uczniów sam się przekonałJ.

Nie zabrakło oczywiście w naszej wycieczce rozrywek, takich jak kino, galeria i dyskoteka, a nasi gospodarze /ciocia i wujek Wiktorii/ u których mieszkaliśmy i jadaliśmy dołożyli wszelkich starań, abyśmy zapamiętali pobyt na długo. Polecamy Kraków, jego zabytki i atrakcje wszystkim uczniom.

Szkoła

25 lat

sponsorzy

logo cke

W szkole panuje życzliwa, rodzinna atmosfera, która sprzyja uzyskaniu jak najlepszych efektów wychowawczych i dydaktycznych. Absolwent naszej szkoły jest w pełni ukształtowany do podejmowania decyzji związanych ze swoim przyszłym życiem. Jest tolerancyjny, wrażliwy na potrzeby drugiego człowieka a także ma ukształtowaną postawę chrześcijańską i patriotyczną